Neljävuotias

7.9.2016

Meidän rakas Poika täyttää tänään neljä.

NELJÄ. Ihan hurjaa, että meillä on jo nelivuotias poika.

Katsoin mitä olen kirjoittanut parina viime synttärinä (täällä täytettiin 2 vuotta ja täällä 3, sanoisin muuten, että kuvien taso on onneksi ainakin pikkuisen kohentunut noista ajoista...), ja voisin nytkin toistaa itseäni (kuten olen näköjään edellisellä kerralla toistanut, hups) että en voi uskoa, että siitä on jo niin kauan, kuin meistä tuli lopultakin ja ensimmäistä kertaa vanhemmat.

Pojan vanhemmat, jotka tänäkin synttäriaamuna herättivät päivänsankarin yhdessä Pikkuveljen kanssa Paljon onnea vaan -laululla.

Aamu-uninen Poika havahtui hämmästyksissään sikeästä unesta ja pakeni takaisin peiton alle, tuumaten hetken päästä, että mä laitoin kädet silmille, että mä en näkisi teitä! Hämmennyksestä toivuttuaan hän riemastui saadessaan lahjaksi radio-ohjattavan auton ja aamupalaksi kakkua, ja kesken kakunsyönnin halasi minua onnellisena monta monituista kertaa.






Ja tätähän siellä laitoksella silloin kuunneltiin - ensimmäinen laulu, jonka molemmat pojistamme ovat kuulleet heti maailmaan tultuaan:


Rakkaat onnittelut rakkaalle Pojalle!

Terveisin äitisi


2 kommenttia:

  1. Sydämmelliset onnittelut päivän sankarille <3! Niin se aika rientää. Jokaiseen vuoteen mahtuu paljon kaikkea jännittävää =).

    VastaaPoista

Sisällön tarjoaa Blogger.