Uusia alkuja

20.8.2019


Olen kirjoittanut tänne viimeksi marraskuussa. Tarkoitus ei ollut pitää näin pitkää taukoa, mutta elämä tuli tielle. Olin kirjoittanut viimeksi siitä, miten tärkeää on haaveilla. Siitä, että olin tavallaan in between -tilanteessa - pyrkinyt pariin koulu- ja työjuttuun, ja odottelin vain miten niissä tulee käymään. Noh, kävi erittäin onnellisesti: pääsin kouluun! Aloitin sosionomiopinnot tammikuussa, monimuoto-opiskeluna työn ohessa. Vuosi onkin ollut aika täysi, eikä ole ollut aikaa juuri millekään "ylimääräiselle".




Kuluneen vuoden aikana on tapahtunut paljon. Molemmat pojat ovat oppineet lukemaan. Isompi on oppinut uimaan ja pienempikin on jo melko etevä. Pikkuveli on oppinut pyöräilemään. Ja arki on mullistunut melko lailla (ja lopullisesti), kun Poika aloitti koulun. Olen vasta nyt ensimmäisen viikon jälkeen kunnolla tajunnut, että kaikki on tästedes toisin. Uusi aika tuntuu kuitenkin hyvältä :)




Mulla oli vähän aikaa sitten synttärit, täytin 41 vuotta. Kulunut vuosi on opettanut paljon. Tavoitteeni seuraavalle vuodelle on kehittyä paremmaksi ihmiseksi - olla paras mahdollinen versio omasta itsestäni. Se tarkoittaa sopivassa suhteessa lepoa ja liikuntaa, tehokkuutta ja lorvailua. Sekä olemista paikalla silloin, kun läheiset sitä tarvitsevat 

Mitä sinne kuuluu?

Onko sulla uusia juttuja meneillään, vai nautitko vain jo olemassa olevista? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sisällön tarjoaa Blogger.