Puolet sokerilakosta takana... vai onko?

19.3.2018

Paino: 63,3 kg.

Lipsumisia: Ei virallisia. Ruokamäärissä ja iltasyömisessä parantamisen varaa.




Syvä huokaus.

Paino on 100g enemmän, kuin viikko sitten, eli samoissa mennään. Itse asiassa torstaina vaaka näytti jo 62,7kg, MUTTA menin syömään perjantaina pizzaa (liian paljon) ja söin muutenkin viikonloppuna aika vallattomasti, joten takapakkia tuli.

Ilman sokeria olen ollut edelleen, mutta olen syönyt määrällisesti enemmän, kuin viime viikkojen aikana. En harrastanut liikuntaa viikonloppuna, plus söin parina iltana vielä ylimääräistä iltapalaa ennen nukkumaanmenoa ja tässä sitä ollaan.

Ärsyttää, kun tuntuu, että tiukkisruokavaliosta ei voi lipsua yhtään, kun palautuu samantien lähtökuoppiin :(

Vielä toistaiseksi on kuitenkin sellainen olo, että haluan jatkaa sokerittomuutta tämän kahdeksanviikkoisen jälkeenkin! Siitä tulee vain niin hyvä olo, ja on ihanaa, kun ylimääräistä turvotusta ei ole.

Tällä hetkellä ajattelen pitäväni jatkossa kerran viikossa sen herkuttelupäivän, jolloin leivon tai saan syödä jonkun valmiin herkun.

Tämän kaiken tavoitteena mulla on mahtua noihin kuvan farkkuihin mukavasti. Ne mahtuvat kyllä päälle, mutta haluan niiden mahtuvan ilman, että läskit naiselliset muodot valuvat housunkauluksen yli. Ja että voin pitää niitä rakastamieni valkoisten paitojen kanssa.


Onko sulla motivaatiovaatteita?


4 kommenttia:

  1. Google Play kaupasta sovellus johon merkitset kaikki kilokalorit, ne jotka nautit sekä ne jotka kulutat. Itsekuria se vaatii, mutta sitäkin oppii jos tahtoo. Nim.sad but true

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli siis tiedossa, että olin muutaman päivän syönyt liikaa kulutukseen nähden.

      Harmittelin sitä, että nuorena oli armeliaampaa ja pystyi välillä löysäilemään, ilman, että se näkyi samantien vaa´alla. Olen nuorempana pudottanut 10kg Painonvartijoiden pisteitä laskemalla ja ne pysyivät pois vuosikausia raskauksiin saakka, eli syötyjen ja kulutettujen ruokien suhde on aika hyvin hallussa ja itsekuriakin löytyy. (Tosin silloin en valvonut öitäni työn takia. Väsyneenä ruokavalion noudattaminen on joskus työläämpää ja univajehan vaikeuttaa tutkitustikin painonhallintaa.)

      Mutta... latasin kokeeksi yhden kalorilaskurin ja se vaikutti tosi kätevältä! Syötin eiliset ruuat ja pysyin sallituissa ruokamäärissä. Se tuntui kyllä heti lisäävän motivaatiota, eli kiitos vinkistä! :)

      Poista
  2. On se tosiaan ärsyttävää että silloin nuorempana sai syödä ihan mitä tahansa ja kuinka paljon tahansa, mikään ei kiinnittynyt...nyt vaan ajattelet/katsot suklaapatukkaa niin johan vaaka heilahtaa:) Tsemppiä kovasti ja kiva kun on tuollaiset motivaatio-farkut♥ Mukavaa alkanutta viikkoa♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä justiinsa niin! Motivaatiofarkut on hyvät, kun mulle ei muuten olisi niin kauheasti väliä, minkä kokoinen on (tai no tietty terveenä on kiva olla!), mutta kun haluan mahtua omiin, jo olemassaoleviin kivoihin vaatteisiini...! Noh, maybe some day.

      Kivaa viikkoa myös sinne! ♥

      Poista