18.5.2017

Kampaamotuote-alevinkki

Ajattelin vinkata teille muillekin bongaamastani Sokoksen hiustenhellimisviikosta. Minulta oli loppu Sebastianin Penetraitt -hoitoaine (PARAS, jota olen ikinä näihin kuiviin ja karheisiin hiuksiini  kokeillut) ja googlailin, mistä löytäisin sitä edullisesti. Sattui sitten silmään Sokoksen aleviikko, jossa on vielä 21.5. saakka kampaamotuotteita -40%. Yli 45 euron ostokset toimitetaan ilmaiseksi myymälän pakettiautomaattiin, minun taisivat tulla jo seuraavana päivänä! Tuotteita hakiessani ja samalla ruokakaupassa asioidessani huomasin, että aleviikko oli meneillään myös Emotion-liikkeessä.

Luonnonkosmetiikkakokeilu ei oikein onnistunut, joten olen päättänyt sen sijaan yrittää vain löytää jatkossa tuotteet Animalian eläinkokeettomien tuotteiden listaltaIlokseni siellä on esim. Paul Mitchell, josta olen tykännyt. (Animalian listalla ei ole tuota Sebastiania, eli sille pitäisi löytää joku hoitava korvike.)

Olen lukenut paljon hyvää tuosta Super Skinny Serum -ihmeaineesta, joten tilasin sen kokeeksi. Loppunut oli myös suihkutettava, hiuksiin jätettävä hoitoaine (edellinen oli aivan ihana Balmain, joka muuten sekin on alennuksessa), joten tilasin Paul Mitchellin Super Strong Liquid Treatment -suihkeen. Molemmat ovat ihan uusia tuttavuuksia, toivotaan, että hyviä sellaisia :)

Paul Mitchellillä on muuten ollut yksi kaikkien aikojen kiiltosuihkesuosikeistani, The Shine, jota ei tunnu enää saavan mistään, nyyh.

Minulla on meneillään hiustenkasvatusprojekti. Olen syönyt biotiinia pitkään, ja se auttaa kyllä hiustenlähtöön (joka ikävä kyllä alkaa heti uudestaan, jos lopetan biotiinin syömisen, huoh). Nyt sattui jostain blogista (en kuollaksenikaan muista mistä) silmään CocoVi:n MSM-jauhe, jonka monet olivat kommentoineet saavan hiukset kasvamaan ihan hurjasti.

Olisi kiva kuulla, jos jollain olisi tuosta CocoVi:sta kokemusta!? Ajattelin kyllä kokeilla sitä.



Mitkä ovat sinun parhaat hiustuotteesi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti