Minun ystäväni on kuin villasukka

21.2.2017

Nyt en kyllä kestä.

Pikkuveli oli oppinut hoidossa uuden laulun: Minun ystäväni on kuin villasukka.

Hän oli laulellut sitä autossa, Mies oli kiinnostunut siitä ja selvittänyt mistä laulusta on kyse, ja sunnuntaiaamuna kun heräsin, he kaikki lauloivat sen minulle yhdessä. Sitähän ei kyllä kuivin silmin kuunnellut ♥

Ehdottomasti uusi lempparilauluni.

"Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan miten aurinko laskee puiden taakse ja saa taivaan punertamaan. Minä olen vielä pikkuinen ja siksi tahtoisin oppia tän maailman paljon paremmin. Ja kun mä sitten joskus olen aikuinen, niin toivon, että oppimasta koskaan lakkaa en..."














Meillä on ollut tässä touhua ja tohinaa (ja blogiriepu luonnollisesti kärsii huomion puutteesta) ja meininki jatkuu. Tänään mennään mm. neuvolaan ja passiasioille, perheen pienimmältä se kun vielä puuttuu.


Aurinkoa viikkoosi!


Anu

4 kommenttia:

  1. En kyllä olisi kestänyt minäkään kyynelittä moista lauluesitystä! Aivan valtavan ihana ele elämäsi miehiltä ♥
    Ja tuo ensimmäinen kuva, niin liikuttava, etten melkein kestä katsoa kyynelittä sitäkään :)
    Aurinkoa askeliinne ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä niin liikuttavaa, ja tuo laulu on minusta niiiiin suloinen ♥
      Aurinkoa sinne myös, Ansku, kiva kun kommentoit :)

      Poista
  2. Huokaus. Ihastunut sellainen.

    VastaaPoista

Sisällön tarjoaa Blogger.