5.11.2016

Moi mä oon Anu

Kuten aiemmin mainitsin (esim. täällä), aikuisiällä ystäviä ei tupsahda elämään ihan niin helposti, kuin lapsena. Parhaat lapsuudenystäväni sain niin, että bongasin heidät kadulla ja menin reippaasti esittäytymään: "Moi! Mä oon Anu. Kuka sä oot?"

Siitä huolimatta, että ystäviä ei näin aikuisena saa ihan yhtä helposti ja perusteiksi vaaditaan vähän jotain enemmän, kuin että kumpikin tykkää kaalimaankakaroista tai kumpikaan ei tykkää pirjosta (tai noh... jotkut asiat eivät kyllä ole juurikaan muuttuneet :D ), ystäviä onneksi vielä saa. Ja ne todelliset sielunsiskot tunnistaakin aika nopeasti.

Tällä kirjoituksella lähetän terveisiä teille kaikille sielunsiskoilleni - You know who you are - ihanaa, kun mulla on teidän kaltaisia ystäviä rinnallani.



Syy tämänkertaiseen postaustaukoon on se, että olen koittanut tässä pikkuhiljaa tuhertaa valokuvausaiheista nettisivuani kasaan. Nyt se on valmis, tässä osoite:

www.anuourila.fi

Sieltä voi selailla galleriaani (kuvat ovat helpommin katsottavissa yhdessä paikassa), laittelen sen sivun blogiin valokuvausaiheisia kirjoituksia ja säästän muut höpinät tänne :) Tervetuloa vilkaisemaan!


♥ Terkuin Anu



4 kommenttia

  1. Voisinpa vaikka käydä vikaisemassa.

    VastaaPoista
  2. Uih, aivan ihania kuvia tuolla nettisivullasi. Olet tosi taitava valokuvaaja!

    VastaaPoista

© AINA LÄHELLÄNI. Made with love by The Dutch Lady Designs.