21.5.2016

Sä oot mun kaveri!

Ihmettelin toissapäivänä, että kenenköhän lasten keskustelua satuin olohuoneesta kuuntelemaan.

Toin pojille reissusta tuliaiseksi palapelejä ja nämä tekivät niitä keskenään. Sopuisasti yhdessä olohuoneen pöydän ääressä. Pikkuveli tuskaili omansa kanssa ja tuskaili lopulta isoveljelleen, että "Mä en osaa tätä, voisitko sä auttaa mua?" Poika siihen ystävällisesti, että "Tietysti! Katotaan yhdessä!"

Hetkeä aiemmin oli tullut eripuraa jostain ja isompi oli mäjäyttänyt pienempää jollain tavaralla. Käskin pyytää nätisti anteeksi ja Poika karjui: "Anteeksi, KAKKA Pikkuveli!!!"

Eilen pihalla Pikkuveli sai yhtäkkiä ahaa-elämyksen ja huudahti Pojalle: "Hei Poika, SÄ OOT MUN KAVERI!" Poika hymyili ja sanoi: "Niin oon! Me ollaan KAVEREITA! Ja me voidaan tehdä YHDESSÄ juttuja!" Pikkuveli vastasi hymyillen: "Joo, tehdään yhdessä hommia!" Ja sitten ne tekivät. Yhdessä hommia.

Että vähän nämä tunnelmat täällä vaihtelee.



Pikkuveli on ikävöinyt Koiraa kovasti. Kyselee usein, että onko se nyt siellä taivaassa ja välillä on vaikeroinut itkuisena, että "MÄ EN NÄE SITÄ!"

Olen sanonut, että vaikka me ei sitä enää nähdäkään, niin me onneksi muistetaan, ja siksi olen ottanut paljon valokuvia, että me muistetaan jatkossakin.

Eikä koskaan lakata muistamasta 









Kivaa viikonloppua!

Nautitaan lämmöstä :)



Lähetä kommentti

© AINA LÄHELLÄNI. Made with love by The Dutch Lady Designs.