14.2.2014

Ihanaa ystävänpäivää sinulle, ystäväni ♥

Minulla on ihania ystäviä, joille voin puhua kaikesta. Osa uudempia, osa vanhempia. Joidenkin kanssa on aikoinaan kulunut useampikin vuosi ilman sen suurempaa yhteydenpitoa kuin synttärionnittelut tai hyvän joulun toivotukset. Silti, kun lopultakin ollaan taas tavattu, on kuin aikaa ei olisi kulunut yhtään. Välillä eri elämäntilanteet ovat aiheuttaneet yhteydenpidon vähenemisen puolin ja toisin, mutta onneksi tosiystävien kanssa ei unohtamista. Joidenkin kanssa vain synkkaa aina vaan ♥

Viime aikoina olen ollut välillä luvattoman huono yhteydenpitäjä. Syynä sekä hajamielisyys (joka harmittaa itseäni valtavasti), että hetkittäin hektinen rumba täällä kotona. Yhtään ystävää en ole unohtanut. Minulla on ollut onni saada rinnalleni ihania, aitoja ystäviä, jotka ymmärtävät nämä vaihtelevat tilanteet ja ovat iloisia puolestamme, kun olemme nämä aarteemme hoivattavaksemme saaneet. Vastavuoroisesti yritän itse samalla tavoin kunnioittaa ystävieni elämäntilanteita, enkä hermostu, jos johonkin viestiin ei saman tien tule vastausta. Se tulee kyllä, kun tilanne sen sallii. Jos jälkikasvu survoo tavaraa vessanpönttöön tai on vaarassa kolhia itseään, viestin kirjoitus jää kyllä kesken. Ja kyllä - joskus pääsee sitten valitettavasti unohtumaan... Säilytän kuitenkin kaikki viestit, ja heti tilaisuuden tullen palaan niitä lukemaan ja vastaan. Joskus se onnistuu heti, joskus hetken päästä. Ikinä en poista viestiä ennen kuin olen siihen vastannut. Lupaan yrittää parhaani, ystäväni ovat minulle kovin tärkeitä. Ja toivon, että  ne tärkeimmät eivät jatkossakaan menetä toivoaan suhteeni.

Siispä kiitos Sinulle, ystäväni. Kärsivällisyydestäsi, uskollisuudestasi ja ihan vaan timanttisen hyvästä seurasta. Olen valinnut ystävikseni ja lähipiiriin kuuluvikseni tyyppejä vain parhaasta päästä ;) Ollaanhan yhteyksissä! Halataan, kun tavataan :)

Hali veljelle ♥

(Eipäs ollut aikaa tähänkään postaukseen aamulla, kuten olin ajatellut, vaan vasta illalla... hmph. No, onhan se vieläkin ystävänpäivä.)

2 kommenttia

  1. Voih, ihana kuva <3

    -Katri

    VastaaPoista
  2. :) Saa vain koko ajan vahtia ettei pikkuveli litisty kun hukkuu noihin hellyydenosoituksiin :D

    VastaaPoista

© AINA LÄHELLÄNI. Made with love by The Dutch Lady Designs.